לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 21 במרץ 2008

שירים משוגעים לפורים

כל שנה אנחנו בעד-דלא-ידע בחולון, השנה חגגנו את פורים בדרך היין בזכרון. הבת שלי ניגנה בכינור בקונצרט, פגשנו ליצנית על קביים, תזמורת מצחיקה, הילדים התרוצצו, אכלנו ארוחת בוקר מעולה, שתינו קפה, וקינחנו בגלידה האיטלקית הכי טובה בעולם- זה בדוק.. אתם חייבים להגיע לזכרון לפחות בשביל זה. מי שרוצה לטייל בסביבה אז יש גם את גן הנדיב, פארק ז'בוטינסקי, אפילו שביל התפוזים, בית שערים, דליית אל-כרמל לא רחוקים. וכמובן עמק השלום ונחל עין השופט ועוד ועוד..
בעונג (הבלוג של גיאחה הגדול) מכינים מיקסטייפ שרשרת של שירים משוגעים. גם אני משתתף עם שיר אחד. בדרך ליקטתי עוד כמה להנהתכם:

1.The EELS -Last Stop In Town
שיר זה מוקדש במיוחד להמן הרשע וכל צוררנו באשר הם. הוא מתחיל "אתה מת והעולם ממשיך להסתובב", כמו שכתבתי כבר פעם כאן, מתאים לבלוג של מחבל פלסטינאי








2. Primal Scream- Country Girl
למי שראה את הוידאו, הבחורה הזאת בטוחה שפורים כל השנה,
היא מביאה אותה בעד-דלא-ידע הארד-קור. הכל הולך שמה, מרעין בישין שלא נדע.








3. Apsole Hustel- 24 Robbers
שיר אינדי לילדים המתאים ביותר לפורים. כן, יש דבר כזה. חבורה של ילדים משחקים משחק אסור של שודדים..
בסוף הם גם לא סיפרו למורה. הילדים שלי מתים על השיר למרות שהם לא מבינים אנגלית.








4. Crazy Duda- Diplo
יש כאלה שלקחו את השיר ברצינות והפכו אותו למשוגע על אמת. טרלול פורים נחמד. לשמוע בלופ עד להשגת חירפון טוטאלי.








5. ולבסוף שיר אינדי עברי שנקרא "אני אוהב אותך" הוא כנראה שיכור עד-דלא-ידע והיא צוחקת: ממנו, מההומור, מזה שהוא אוהב אותה ואולי מאושר. שיר שיש בו גם אהבה וגם צחוקים. תקשיבו מה זה אהבה עד כלות... רומנטיקה עכשווית.



ונקנח בגלידה הכי טובה בעולם (מוכנה במקום מרכיבים טבעיים בלבד, בטעמים עשירים בטירוף: תות-שמנת, לימוננה, שוקולד מנטה, מלון, קוקוס, שוקולד קינדר, קמפארי אשכוליות וגם רגילים..ויש אפילו מנת חצי-חצי - שני טעמים בכדור אחד. לא שילמו לי על פרסומת אני רק רוצה שיהיה לכם טוב- לרוץ לזכרון לטעום)

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

צר לי אבל אתה טועה בגדול: הגלידה האיטלקית הטובה ביותר בעולם נמצאת (איך לא?) באיטליה, בעיירה הקטנה סן ג'מיניאנו, היא נקראת בפשטות Gelateria di Piazza (הגלידריה שבכיכר). http://www.gelateriadipiazza.com/uk/home.htm

הם אשכרה זכו בתואר הגלידה הטובה בעולם ב-2007, ואני מוכרח לציין שאחרי שטעמתי, הסכמתי.

אגב, גם בארץ יש גלידה איטלקית מצוינת (ולאו דווקא בזיכרון) - "גלידריה סיציליאנה" ברחוב אבן גבירול בתל אביב הדהימה אותי באיכות. לא טעמתי כזו גלידה טובה בארץ (ואכלתי את זו שבזיכרון)!

אנונימי אמר/ה...

אכן גלידה טובה מאד טעמתי, נמצאת במדרחוב הקסום של זכרון יעקב אך יתכן ומר "גיאחה" צודק הגלידריה "סיציליאנה" הופיעה בטלויזיה וצוינה כגלידה מס' אחת בארץ
שווה לבדוק!!!


פוסטים אחרונים וממש שווים !