לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 27 במרץ 2008

יום שישי את יודעת- יש בעיר מסיבה!

מרוב שאני מעריץ את האדמה שדורכים עליה אביעד ואוהד מהאייפוד רעב, הייתי בטוח שהם כבר כתבו עליהם, אבל לא!!! יש להם שם כמה אלבומים לא רעים בכלל, באייפוד רעב, ואני נמנע מלכתוב עליהם עכשיו.. אולי יותר מאוחר.

בכל מקרה יוריקה-מצאתי!!! THE TEENAGERS (גיליתי השבוע גם את SHE & HIM לפני כולם! -ראו שיר השבוע ולמטה). איזה יופי ואיזה תענוג. בעצם כבר הבאתי לכאן, לפני שבועיים במיקסטייפ את אחד השירים שלהם, Starlett Johansson, וחשבתי שאני אוסיף עוד איזה שיר בעתיד, ככה בקטנה.. כי כבר כתבו עליהם הכל, אבל לא!
אז זו שלישיה צרפתית ששרה באנגלית, הם בעצם בני 20, אבל הם אוהבים את גיל ההתאהבות וכו'... של גיל העשרה. לא ברור למה? לא עדיף לעבוד מהבוקר עד הערב? לגדל ילדים, לשלם משכנתא..לא?
מוסיקת רוק אינדי שמתערבלת עם יורופופ דאנס צרפתי, לא חשבתי שיצא כל-כך יפה. פשוט חלומי. מזכיר קצת את WORDS DONT COME EASY , אבל בגרוביות .
בתכלס המילים לא כאלה נקיות, יש אוירת עשרה אבל לא תמימה. ככה זה בצרפת במקום לעשות צבא מתרפקים על המיזמוזים.
האלבום כל-כך טרי שאני הראשון באמזון שפתח לקרוא פרטים על האלבום ולשמוע דגימות. דיסק מושלם. הנה כמה שירים:
The Teenagers - Starlett Johansson

The Teenagers -Homecoming


The Teenagers - Make it Happen



והאתר שלהם במייספייס.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !