לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 10 ביוני 2010

נבדק ונמצא פרימיום- פסטיבל המונדיאל!












אני מתכונן למונדיאל: כבר העליתי שני קילו, קניתי בירות ופיצוחים, ואני בתנוחת בהייה מתמדת במסך. אני מותח בעדינות את פרקי האצבעות, למקרה של גול שבו אצטרך לזנק ולצעוק: יששש! וגם: מראדונה יה אפס!!
פיפ"א רוצים שאנחנו נחווה את גביע העולם בכדורגל בדרום-אפריקה כמו הסרט "מלך האריות" של וולט דיסני, אבל במקום להיות מקורים כמו וולט דיסני, הם השתמשו בשיר המופלא של קיינן, האהוב עליי כל-כך, וגם עשו לו איזה עיבוד שמח, לטינו אפריקאי - אין תלונות. Waving Flags הוא אחד השירים הכי אהובים על הילדים שלי, אבל קליפ הכדור הכי אהוב אליהם, הוא: זה.

אני אוהב כדורגל, ואני רוצה אותו טוב, כלומר פרימיום, אז יש גביע האלופות של אירופה, ויש גביע העולם, וזה גם המינון המתאים לי. יותר מזה לא נחוץ לי. יש מספיק איכות, דרמה ועניין בכדורגל בטורניר שכזה, ואני מתכוון להתמסר לזה ככל שאוכל. דרך-אגב, לשחק כדורגל ממש ברגלים, זה בכלל לא רע. למי שפספס או שרוצה לצפות בו שוב,טקס הפתיחה המרהיב ומלא כוכבים ומוסיקה טובה, באינטרנט באיכות מעולה: http://worldcup.vevo.com/

מה שמיוחד במונדיאל הזה, שהוא נעשה בדרום אפריקה, וזו הזדמנות טובה להפנות את תשומת הלב עולמית למקום הזה בעולם, וליבשת אפריקה בכלל. יש שם יופי, ומשאבים ופוטניצאל אדיר, וגם עוני, ופיגור טכנולוגי, וכמובן מחסור חמור בהשכלה. העולם התיקשרותי שבו אנחנו חיים נע בין אייטם לאייפון החדש של אפל, ובין אייטם על הפלשתינאים, אפריקה לא קיימת בכלל בתודעה (גם לא הודו, בורמה, ומדינות נוספות במרכז אסיה ודרום אמריקה). זה חור שחור שהתקשורת העולמית חושבת, משום מה, שהוא לא מעניין אף-אחד. יכול להיות שבגלל שלא נראה שום פתרון מעבר לאופק, ואין טובים ואין רעים. אין גם את מי להאשים במצב, ולכן אין סיפור, אלא רק דיכאון של כתבות שנראות כמו סרט תיעודי על אנטילופות. מה שמוכיח שוב שהתקשורת אינפנטילית ועדין לא מוכנה לראות דברים כל-כך פשוטים, בצורה פשוטה. היו ימים שמיסיונרים עזבו את כל עולמם הנינוח, והקדישו את כל חייהם למען אנשים אחרים. תגידו מה שתגידו על הדת, אבל אני לא רואה שום ארגון הומניטרי שבא לעשות מהפכות שקטות כאלה באפריקה, הרבה יותר קל להם לתפוס טרמפ על אוניות לעזה.

ונעבור לפרסומות (הפרסומת של נייק אכן מטורפת להפליא):





חוץ משלושת השירים היפים שלמעלה, יש עוד שירי פסטיבל למודניאל הזה, שכיף להקשיב להם לפחות פעם אחת:

Jessica Lenkunga - We are One - זמרת קמרונית

Rumbar Girls

R. Kelly - Sign Of A Victory

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !