לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 18 ביוני 2010

נבדק ונמצא פרימיום - זה עובד בויז'ואל!



לפעמים כל מה שצריך זה קצת רעב, וזה עובד! כמה קליפים היו השבוע שאתם חייבים ממש חייבים לשמוע:

1. למעלה MGMT בקליפ חדש, באמת שהרעיבו אותנו בויז'ואל, אבל זה השיר הכי טוב באלבום החדש שלהם, לטעמי, אז זו לא ממש חוכמה שיצאתי מבסוט. אתם יכולים גם לראות את הוידאו הגנוז והפסיכי של Flash Delirium- מהר מהר לפני שיגמר.

2. עוד קליפ חדש שהוא תזכורת לאלבום המצויין של הגורילז. להקה שהויז'ואל הוא התירוץ שלה לעשות מוסיקה טובה (אני מצטט את גון בן-ארי)



3. עוד וידאו אקרובטיקה של OK GO, מקליפ לקליפ אולי תשתכנעו בסוף שזו להקה מצויינת, ושיש להם אלבום מעולה.




4. הקליפ החדש של מארק רונסון מלא בויז'ואל גם כן, שילוב של רטרו לשנות השבעים עם פעלולים יפנים.

5. ל-Big Boi עוד שיר חדש




6. רק לפני שבועיים הגיעו שני שירים של קניה ווסט ושל ג'יי זי ועכשיו הנה קטע מהופעה שבו הם מופיעים יחד. תראו איזו התלהבות!



7. ואם כבר אנחנו בהופעות אז קבלו את סינדי לאופר המופלאה. אחת הזמרות הכי טובות והכי מבוזבזות שיש בעולם. כל-כך הרבה אוקטבות וכל-כך מעט רפרטואר. אלבום הבכורה שלה ישרא לעולם קלאסיקה אבל מה מז ילדה?

8. תוספת של אחרי הרגע האחרון: הבוס, ברוס ספרינגסטין, בשיר No Surrender (מתוך Born In USA) יחד עם להקת Gaslight, עם השורה האלמותית: " למדנו מתקליטון בן 3 דקות, יותר משלמדנו אי-פעם בבית הספר" (נא לא לנסות בבית! יש דברים שלומדים ממוסיקה ושאי-אפשר ללמוד בבית הספר, אבל יש גם מספיק דברים שלומדים בבית הספר ולא ממוסיקה, והכי חשוב יש דבים שלומדים מבנות ושאי-אפשר ללמוד מתקליטון)



9. ולסיום, שיר חדש לפרינס שנקרא Hot Summer לא מסעיר במיוחד, אבל גם לא מזיק
שתהיה לכם פרימיום של שבת!

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !