לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 25 ביוני 2010

נבדק ונמצא פרימיום - מחטים במרתף !




כאמור, אני פצוע קל ויותר בעניין של חבישות מאשר מחטים, אבל הקליפים פה הובילו את הנושא, אני רק אמצעי. שתהיו לי בריאים:

1. למעלה להקת Bare Wire בשיר רוק מוסכים בשם - אני אוהב אותך הלילה. למה לא? יש בזה אמירה כל-כך זן-בודהיסטית של כאן ועכשיו. אני אוהב אותך הלילה. לכי על זה! מחר, זה מחר, מחר היא.. באה השמש וסימן שכבר מאוחר.


2. חם לכם? Uffie תקרר אתכם. שמעתי פתגם בערבית על אחת מארצות צפון אפריקה שאומר, שהאנשים בארץ הזאת (נחשו איזו) כל-כך חמים שאפילו העוף הקפוא בפריזר שלהם עושה אהבה. דרך-אגב, עוף בערבית נקרא "ג'יג'י" ובערבית זה נשמע יותר מצחיק.


3. להקת פנפרלו הבריטית תופסת לאחרונה מעמד של קלאסיקה, שמשווים אליה כל מיני להקות. ועכשיו יש להם קליפ חדש שאני לא אגלה לכם אם יש לו סוף טוב או רע. אבל יש לו גירסה אחרת עם סוף אחר: פה.




4. ואם כבר מחטים, סוף-סוף יש קליפ לשיר הנהדר של אינטרפול -Lights. או זה יפחיד אתכם, או שזה יגעיל אתכם (או שאתם נורא קולים וזה יראה לכם טיפשי), קליפ בסגנון וודו חדרי-ניתוח- לא לבעליי לב חלש





5. ואם כבר חדרי ניתוח, אז לקריסטל קסלס, קליפ חדש מקאברי בסגנון חברה קדישא- ממש שמח פה היום !




6. ואם כבר בתי קברות: תכננתי כמה פעמים לפרסם פוסט על Broken Bells ועל דיינג'ר מאוס ז"ל, אבל לא יוצא, אז הנה הם בהופעה:


שתהיה לכם פרימיום של שבת !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !