לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 8 באוגוסט 2008

נבדק ונמצא פרימיום- היא והוא ובק


להזכירכם "נבדק ונמצא פרימיום" הוא "הדרן" שבועי של הבלוג. למי שלא ביקר כאן השבוע אני ממליץ לעבור גם על הפוסטים השוטפים. וגם השבוע נבדק ונמצא פרימיום מיוחד לכבוד התאריך 8.8.08 (ותעריכו הוא נמחק לי וכתבתי אותו פעמיים):
1. נתחיל בסרטון נחמד למעלה של נגינת פסנתר על טלפונים. למי שלא יכול להרשות לעצמו פסנתר אבל בכל זאת רוצה לתת חינוך מוסיקלי לילדים שלו. יש פתרון!

2. שני שירים גרוביים ומדליקים כדי לעשות לכם נעים ושמח. לשיר הראשון יש כותרת מספיק פרובוקטיבית כדי שתשמעו אותו. זהירות זו פצצת ריקודים. למי שרוצה לראות את הסרטון יש אצל קנדי. השיר השני של זמרת בשם Janelle Monae. שיר מרענן וקייצי קצת לילי אלן, קצת איימי ווינהאוס, וקצת משלה.

Katy Perry -I kissed a Girl -Remix

Janelle Monae -Many Moons

3. Back to Beck- יש בדיחה על יהודי שנקלע לאי בודד, וכשבאו להציל אותו סוף-סוף לאחר שנים, ראו שהוא בנה לו בית וגם שני בתי כנסת. שאלו אותו למה שניים? אז הוא ענה: " באחד אני מתפלל ובשני כף רגלי לא תדרוך לעולם". ובכן, האלבום החדש של בק הוא אלבום שהיה ברור לי מהשמיעה הראשונה שהוא אלבום מצויין אבל לא בשבילי. בפעמים הראשונות ששמעתי אותו הוא היה בלתי נסבל. השבוע חזרתי אליו, הייתי חייב לתת לו צ'אנס נוסף (בגלל גיאחה), ושמעתי אותו מספר פעמים ואפילו התחברתי לשעה קלה ונהנתי. אני דווקא אוהב את בק, במיוחד את Sea Change המופתי. הבעיה לדעתי באלבום החדש Modern Guilt היא ההפקה. אני גם לא אוהב אלבומים אחרים של המפיק הזה. אני חושב שאם מוריסי היה שר את אותם שירים ועם אותן מנגינות, עם הקול הבוטח אבל האישי שלו, עם מנגינה ברורה אבל פרטית, אני חושב שזה היה עובד. דימיון פרוע? אולי (מה אני אומר אולי השתגעתי לגמריי).. לא לנסות בנהיגה.

4. ל- Ladytron יש וידאו חדש לשיר Runaway מתוך האלבום החדש Velocifero. הן נראות קצת תקועות במזרח אירופה בשנות השמונים או התישעים. בכל מקרה זה עדין טוב. אפילו מאד.
Ladytron-Runaway (Myspace Exclusive)

5. הצמד She & Him האהובים עליי כל-כך התחילו סיבוב הופעות באמריקה. למזלנו הם עצרו להתרעננות ונתנו כמה שירים בהופעה בתוכנית טלוויזיה. הסוד שלהם הוא הפשטות המושלמת. שירים שהם בין פולק לקאנטרי בלי מניירות מיותרות, א'לה ג'ואן באאז, או דולי פרטון.



אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !