לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 28 באוגוסט 2008

שבדיה זה לא רק אבבא ואיקאה

עם השנים אני מעריך יותר ויותר את החלק ששבדיה תופסת בחיינו. אומה שאין לנו כל קשר איתה ותפסה חלק כל-כך משמעותי בחיינו, ודי אם אני אציין את איקאה ואבבא. חוץ מזה שיש לנו איזה פנטזיה בראש ששבדיות הן נשים בלונדיות יפות וסקסיות. אני שמעתי שנשים בשבדיה עובדות בכביש, הכוונה בסלילת אספלט והן ממש בריוניות. עוד שמעתי שהכלכלה הסוציאליסטית בשבדיה היא לא פשוטה, כיוון שאמנם לא חסר לך כלום והאונברסיטה בחינם, עם מילגת מחייה, אבל כמו בקיבוץ לקנות פחית או ארוחה בחוץ זה ממש יקר בשבילך. בכל מקרה השנה אהבתי את ליקה לי ואת אמנדה מנסן עם השיר Do You Love Me. ויש עוד אחת שכבר מוציאה אלבום שני Frida Hyvönen אני לא בטוח שזה בדיוק הכוס תה שלי (ידעתם שאנגלים שותים תה רק איזה מאה שנה, לפני זה הם שתו קפה), אבל השירים האלה יפים. מומלץ לבעליי טעם מעודן.
אחד מהאלבום החדש:
Frida Hyvönen - Enemy Within

ואחד חידוש של REM, בביצוע יפהפה:
Frida Hyvönen - Everybody Hurts

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !