לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 22 באוגוסט 2008

נבדק ונמצא פרימיום - בלק קידס, מורנינג ג'קטס, וילקו ועוד



וגם הפעם בנבדק ונמצא פרימיום להקות אהובות עם שירים חדשים, וסוכריה בסוף:
1. וידאו חדש ל-Black Kids, בשיר Look At Me - When I Rock Wichoo. אחת הלהקות שלאט לאט נכנסות אל לב המינסטרים ובצדק. איך יודעים? חובביי האינדי מתחילים למאוס בהם (אה זה אתם ? סליחה).

2. וידאו חדש ל- My Morning Jacket. למי שעדין לא שמע את האלבום שלהם השנה. אסור לפספס.
"Touch Me I'm Going To Scream Pt. 2"



3. עוד שיר חדש לוילקו, מהופעה חיה:
Wilco - Sunny Feeling.

4. יש שתי סיבות עיקריות שבגללם פתחתי את הבלוג הזה: א. בגלל שאני שומע הרבה מוסיקה מצויינת וזה קצת עצוב להנות ממנה לבד, ב. בגלל שרצית שיהיה לי איזה תבלין, טעם נוסף ועניין בשיגרת החיים, חוץ ממשפחה וקריירה. ההשראה היתה הבלוגים שמופיעים בעמודה בצד תחת הכותרת "נותנים כבוד למוסיקה". אני לא מפסיד בהם אף פוסט, ומבחינתי זו הצ'כונה, כולם גם ידידיי האינטרנטיים ובהזדמנות זו אני מודה להם על שקיבלו אותי בברכה (חוץ מאחד). אני ממליץ לכם לקרוא בהם גם כן, ולטעום שם מוזיקה טובה. אם כי, כאשר יש שיר שפורסם בבלוג אחר וממש מדליק אותי, אני מביא אותו לכאן. לדוגמא השיר הבא ש"מטריד" אותי בחלומות בלילה, ומזמזם לי באוזן בעת שאני שומע את Pomegranates.

lodger - the_good_old_days

דרך אגב, האלבום של The Lodger די מאכזב, ואני תמיד ממליץ על אלבומים שאני אוהב, גם אם מופיעים בבלוגים אחרים.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הוא אכן מאכזב.

שבת שלום!

Unknown אמר/ה...

תודה על התגובה, זה מאד משמח אותי.
אתה ידיד אמיתי.


פוסטים אחרונים וממש שווים !