לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 27 באוגוסט 2008

קרלה ברוני

אני לא יכול להתעלם מהאלבום החדש של קרלה ברוני (ראיתם את התמונה שלה, איך אפשר להתעלם?). כתבתי עליה כבר פעם. אני מאד אוהב את האלבום שלה הקודם No Promise. יש לה קול בין עתיק חרוך לשטוח סדוק. באלבום החדש זה קצת בעוכריה. כל הכבוד לה שהיא ממשיכה בשלה גם כאשת נשיא צרפת. כל הכבוד לנשיא צרפת שהוא לוקח לו לאישה את קרלה ברוני. יכול להיות שזה סידור נוח לשניהם ואין שם כזאת אהבה גדולה? לא יודע. למה לקלקל לי כזה מצב אידאלי. מה שבטוח זה שמאז שסרקוזי בשלטון אני מרגיש שיש פחות עם אחד ששונא אותי, ולי זה נעים במיוחד כי אני דווקא אוהב את התרבות הצרפתית. אני מתכוון יותר לגבינות ויין ולשפה, ולנשים הסקסיות, ולנהנתנות ולחדוות החיים, לאו דווקא לפיקסו וכדומה שאני דווקא אוהב (ואני יודע שהוא היה ספרדי, אבל הוא פעל בפריס). בכל זאת יש שירים נחמדים באלבום הזה, אני חושב שלישיבה נעימה בבית קפה מול הים, או במרפסת, או מול תמונה של קרלה ברוני זה אלבום מושלם, הנה שיר אחד יפה:

Carla Bruni -Tu Es Ma Came

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !