לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 14 באוגוסט 2010

Kula Shaker - חוזרים בגדול !

לפעמים אני חושב שזה קצת רייקני להיות היפסטר, להיות מכור למולך של הדבר החדש הבא. אני לא יכול לומר שאין כאן סיפוק, במיוחד כשאני מרגיש שאני עומד בכל המשימות שאני מציב לעצמי, שהן: להקשיב לעוד תענוג של אלבום, או לראות עוד קליפ חדש ומדהים (למשל החדש של Yeasayer שאני לא יודע בדיוק לאן לדחוף אותו). אלבום חדש של Kula Shaker יכול להיות קצת טריקי להיפסטר. מצד אחד- אלבום חדש, מצד שני - זה אנטיק-ניינטיז. Kula Shaker הם הגירסה-הרוחניקית סאטלנית של אואזיס, רוק גיטרות שמכוונות לסולם של סיטאר. לאלבום החדש שלהם ניגשתי באומץ, אמרתי לעצמי:" מה יכול להיות ? מקסימום אני אצא פראייר.." זה אמנם נגד הדיבר ה-11 "לא תצא פראייר", אבל לכל אחד יש את החטאים הקטנים שלו.
בשמיעה ראשונה Pilgrims Progress נשמע נעים מידי, דווקא באופן חיובי. אח"כ הוא הופך קצת צפוי מידי, שירים בשמות כמו: אופיליה, Only Love...לא היינו כבר בשיעור הזה? אז זה לא ממש משנה, אהבתי יותר מידי שירים באלבום הזה בכדי לא להמליץ עליו, All Dressed Up מתחיל כמו שיר של ניק דרייק וממשיך קאנטרי-סנטנה, Cavarley ן- Rudy נשמעים כמו שירים של סיימון וגרפנקל, ויש גם שירים כמו Figure It Out שנשמעים כמו קרן שמש צהובה, טאבלות של האריסון ופסיכדליה של ג'ון לנון. אהבתי במיוחד את שיר הפתיחה, פיטר-פן (שכמעט היה שיר השבוע אבל אלסינור גנבו לו את התואר ברגע האחרון), וגם שיר הסיום המלא בגיטרות מהוללות שנקרא: Winter's Call, ובעברית: החורף קורא ! אפילו אני שאוהב את כל עונות השנה שווה בשווה, ולא מאמין בתיאוריית האוזון, אני אומר: די עם החום הזה ! תביאו קצת חורף או שאני...הולך לבריכה (ממש השמש נבהלת ממני).

Kula Shaker -Peter Pan R.I.P


Kula Shaker -Winter's Call

3 תגובות:

Yair Yona אמר/ה...

הפתעת אותי - ועוד יותר, הם הפתיעו אותי. תודה.

שמוליק כץ אמר/ה...

סוף סוף. כמה מוזיקת קיץ קופצנית/אווירירית/מרחפת על חופה של קליפורניה עם נגיעות אלקטרוניקה או ריפים קליטים אני יכול לסבול בקיץ הזה!!!

מזל שלא אמרתי נואש (אמרתי לך שאני לא מוותר).

נשמע מבטיח. ממשיך לחכות לחורף.

Unknown אמר/ה...

ואוו! כמה אנשים מרוצים :-)
יאיר ושמוליק - אני מעריך מאד את תגובתכם


פוסטים אחרונים וממש שווים !