לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 25 במאי 2011

שיפוט מהיר: Handsome Furs - חדש !


קצת מוזר לי הנוכחות הדלילה, אם בכלל, של Handsome Furs בבלוגיה הישראלית. מדובר בצמד קנדי (ואנחנו אוהבים קנדים !) ממונטריאול. דן בוקנר מ- Wolf Parade ואישתו . כן, זו אישתו הפרובוקטיבית ! Sound Kapital הוא האלבום השלישי שלהם שיוצא בלייבל המהולל Sub Pop, ולמעלה אפשר לראות את הזוג בתמונת פרומו לאלבום. היו עוד הרבה כאלה, וזה כלום לעומת העטיפה, מצד שני כולנו כבר ראינו בחורות ערומות עם קעקועים על הרגלים, במקום גרביים. לגבי המוסיקה אז באמת יש בה משהו סקסי, זה ניו-וייב אייטיזי, כולל המון סינטיסייזרים שמובילים את כל העסק. מזכיר לי משהו מאד טוב, וטוב לי שאני לא זוכר מהו. כי בשביל מה להשוות? את האלבומים הקודמים שלהם פחות אהבתי, הם היו מנוכרים מידי לטעמי, באופן שהיה קשה להנות מהמלודיה של השירים, אבל הפעם הם ממש בבי.פי.אם הנכון ועם הטיפ-טיפה נשמה והיחס שהיה חסר לי עד עכשיו. למטה שיר הראשון באלבום, וכאן עוד שירים.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !