לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 22 בספטמבר 2011

יש לי יומהולדת

Noah And The Whale - Waiting For My Chance To Come


אין מה לעשות ימי ההולדת שלי מדכאים אותי. יש לי הרגשה שהכל הולך ונגמר, וכבר לא כל-כך לאט לאט, הזמן טס יותר מידי מהר, רק לפני שנתיים חגגתי כאן יום-הולדת 40, והנה עכשיו עוד יותר. שני השירים האלה עשו אותי קצת עצוב השבוע. אני כבר לא מחכה לשום הזדמנות שתבוא, אני כבר מזמן עושה לעצמי את ההזדמנויות (שזה דווקא דבר טוב). והקליפ שלמטה שמראה תמונות ילדות, מזכירים לי כמה שהנעורים אבודים.  והייתי מפתח את זה יותר, אבל אני מרגיש כבר לא נעים.
את הפיסקה שלמעלה כתבתי בתחילת השבוע, אבל עברו כמה ימים ומצב הרוח השתפר, הסתכלתי על עצמי במקרה במראה אחרי המקלחת, פתאום שמתי לב שיש לי קצת תחת - גברים לא בודקים את התחת שלהם אף פעם - תחת לא גדול כמו של אברהם גראנט (תרתי משמע) אבל בכל זאת תחת (באמת שלא נורא). חשבתי לעצמי: העיקר שאני בריא כמו שתמיד הייתי, יש לי משפחה שאני אוהב, כולם בריאים, יש פרנסה, אין סיבה מיוחדת לא להיות מאושר. חוץ מהמספר הזה 42, וההרגשה (השולטת ללא הצדקה) שזה הולך ונגמר.

Wintercoats - Working on a Dream

Wintercoats - Working on a Dream from Cascine on Vimeo.

6 תגובות:

candy אמר/ה...

קודם כל מזל טוב!!!
דבר שני- זה לא הגיל זה התרגיל.זה שהגוף מזדקן לא אומר שהנשמה מזדקנת איתו..בתור אחת שלא אוהבת ימי הולדת אני אומרת, קח לעצמך פסק זמן ותעשה משהו שאתה אוהב.תראה איך העצבות חולפת לפני שתבין לאיפה...

שולחת מתוקים מרחוק:)

Unknown אמר/ה...

קנדי, תודה רבה, מקרב לב.

דבר שני - הבעיה זה לא הגוף, אלא דווקא עם הנשמה :-)

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב

איתי

Unknown אמר/ה...

תודה איתי

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב
יש לך אתר מעניין שנוגע בהרבה אנשים
אני יכול להגיד שאין יום שאני לא מסתכל ומכיר משהו חדש דרכך ואתה פשוט משמח ונותן כמה דקות מהנות ביום אחרי יום עבודה עמוס וזה לא מעט
גידי

Unknown אמר/ה...

וואוו גידי, עשית לי את היום.
הייתי זקוק למילים האלה.
האמת שאני תמיד זקוק להן, ובמקביל גם אף פעם לא מאמין לפירגון. הפעם אני מאמין :-)
בערך פעם בשבוע אני חושב לסגור את העסק.אני מרגיש בעיקר כנותן שרות, (חוץ מזה שאני נורא נהנה). אבל כל ההנאה הזו שווה רק אם יש מישהו מהצד השני של הצג נהנה גם. אז שוב תודה :-)


פוסטים אחרונים וממש שווים !