לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 24 בינואר 2010

שבב חם או ג'וק חריף 2 - Hot Chip




אחד הפוסטים הראשונים ברדיו פרימיום להמונים היו על ג'וק חריף שפורסם עם צאת אלבומם המופתי Made In The Dark. האלבום החדש שלהם One Life Stand מרגיש כמו המשך ישיר של הקודם, אם כי יש כאן התפתחות מסוימת: השירים יותר פשוטים ועדין יש בהם את הגאונות שאפיינה אותם. אם נודה על האמת: מי שלא מתעלף מהקול הגבוה של הסולן טיילור, ומהמוזיקה האלקטרונית סטייל שנות השמונים, אין לו מה להקשיב לאלבום הזה, או שכמוני הוא צריך קצת להתאמץ. והמאמץ הזה מבחינתי הוא מה שעושה את ההבדל בין משהו שהוא ממש מושלם למשהו שהוא ממש טוב, אבל שקשה לגמריי להתמסר לו.
אני מניח שכמו עם Made In The Dark האהבה תגבר עם השנים, ובדיעבד אני אוהב את זה יותר. הקשבתי ל-One Life Stand די הרבה לאחרונה. זה כביכול אלבום מספיק רך ונעים בשביל להעביר בו את הזמן ואת קשיי העולם, אבל מצד שני זה אלבום מספיק מורכב בשביל לא להניח לך לנדוד במחשבות. מה שנקרא פופ-אינטלקטואלי.
שיר הנושא בוידאו למעלה הוא גשר בין האלבום החדש לאלבום הקודם. ולמטה שיר שמייצג לגמריי את האלבום החדש, והוא אפילו יותר יפה בעייני.

Hot Chip-Hand Me Down Your Love



Hot Chip - I Feel Better

Hot Chip | Myspace Music Videos


2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אני מאוד מסכים איתך לגבי האלבום הקודם שלהם, שגם בעיניי הוא מופתי לגמרי.
עד כה, משמיעה של כמה פעמים אחדות, אני נוטה להגדיר את החדש של "ג'וק חריף" (לקח לי הרבה יותר מדי זמן להבין את המשמעות של זה ולמה בעצם התכוונת כשכתבת את זה...), כנחמד מאוד, אבל ממש לא ברמה של made in the dark.
אבל ייתכן מאוד שהאלבום, באמת, יותר מורכב, ומתגלים רבדים נוספים בשמיעות מתקדמות, לכן אני בהחלט לא זונח אותו. מה גם, שהוא כיף טהור, וממש מגיע לו הכבוד על כך.

Unknown אמר/ה...

ארז- העיקר שאתה נהנה. כל השאר הופך שולי כשנהנים ממוזיקה.
בהאזנות נוספת, אני יכול לומר שהאלבום הזה נפלא. פשוט מצויין.


פוסטים אחרונים וממש שווים !