לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 12 באוגוסט 2011

נבדק ונמצא פרימיום - קיץ של אהבה



פתיחה
קיץ, שמש, ים. העולם שייך לאוהבים הצעירים - זה משפט שאתה לא לגמריי מבין אותו בגיל 16, כי בכל זאת אהבה זה גם כואב, וגם תמיד נדמה לך שזה דבר שתמיד יקרה לך, וש...תהיה צעיר לנצח. אז זה לא ככה, והרגש הכי גדול בעולם הוא אהבה של אנשים צעירים שעדין לא מבינים משמאלם ומימינם. גם בקיץ הזה, עם כל האוהלים והטררם, תאהבו כל עוד אתם יכולים. אז הפעם בנבדק ונמצא פרימיום בעיקר קליפים של אהבה, כולם חדשים וחמים ביותר:

Dominant Legs - Hoop of Love
למעלה. במקרה הזה הקליפ יותר טוב מהשיר, בעצם אפשר לומר שהבלונדה יותר טובה מהקליפ. פנטזיית נעורים נחמדה. נער מתבגר מוצא את עצמו נוסע עם בלונדינית בשלה ברכב פתוח לאגם או בריכת מים שוממת מילדים בקייטנה. יותר מידי פנטזיונרי, וזה מה שעושה את זה. בחיי שלא הבנתי מה עושה השיקסה הזו עם הג'יד המבואס הזה. מאכילה אותו ברימונים, פותחת לו בקיווי, והוא נראה כל-כך מיוסר - בוא נחליף !

Girls - Vomit
קליפ חדש ושיר חדש וחזק ל-Girls. קליפ שמתחיל עם מוסטאנג אדומה, מלא אירוטיקה של מכוניות. וחיפוש נואש אחר אהבה. אומרים שזה נובמבר ריין שלהם - אני מתלהב.


Dirty Gold - California Sunrise
השיר הזה היה כבר כאן פעם. בחורף.. נו אז הוא הקדים את זמנו. עכשיו הוא ירסס לכם טיפות של ים וריח מרחבים ישר לנשמה. ושוב כל הוינטאג' הזה


Washed Out - Before
הוינטאג' חוגג גם עם קליפים לא רישמיים של שירים חדשים, איכשהו כל הצ'ילוייב הזה משתלב נפלא בנושא. בקליפ הזה הסטייה היא לראות נשים צעירות עם תיספורות של נשים מבוגרות, מאד מבלבל את הלבידו.

Washed Out - Before from Franck Deron on Vimeo.

Foster and The People - Pumped Up Kicks
השריקה של הקיץ הזה. אם זה מתוק מידי לטעמכם, אז דלגו. אבל שמיעה אחת לא תזיק


 Gardens & Villa - Spacetime



Pure X - Back Where I Began
שיר פתיחה אטמוספרי לאלבום של Pure X - ושוב קליפ חובבים וינטאג'



MOVE, EAT, LEARN
שלושה בחורים, 44 ימים, 11 מדינות - שלושה סרטונים - זה הראשון

MOVE from Rick Mereki on Vimeo.

Teddiedrum - Odd Lovers
הנה עוד רמונטיקה של פעם, בגן בטירה עם שפמים ותה. ואז באות הבנות המאגניבות עם השתייה הנכונה והכל משתנה.


זהו, שתהיה לכם פרימיום של שבת !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !