לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 4 במאי 2012

נבדק ונמצא פרימיום - קומפליטקלי טורט


פתיחה
יש לי סממנים של כמו מחלה. זה בלי חום, בלי כאב גרון, בלי נזלת,  יש רק תחושה  כללית של ראש מנופח, עייפות וגם עצבים רופפים. מה שגורם לי לומר דברים בצורה הכי לא מסודרת, כמו אחד שיש לו תסמונת טורט.  כשאני חושב על זה אולי זו פשוט קדחת השחט בגירסה המעודכנת שלה.

פתיחה 2
לפעמים מרוב שאני מקשיב לדברים חדשים אני שוכח שיש לי עבר. אולי בעצם בגלל זה אני מקשיב לדברים חדשים. השבוע היתה לבן שלי יום-הולדת וגם לאישתי. ואתמול הייתי בבת מצווה של מתמודדת ממאסטר שף ילדים , שאני מכיר מאז שהיא נולדה. פגשתי המון אנשים אהובים השבוע הזה, ועכשיו התעוררתי משנת צהרים, והחיים שלי הם נס קפה מושלם, עוגת ריבת חלב ושירים חדשים וגם נהדרים מפעם

Neil Young & Crazy Horse - Oh Susannah
בקרוב אלבום של ניל יאנג עם אלבום קאברים של שירי אמריקאנה ישנים. השיר הראשון מתוכו נקרא סוזאנה ונשמע כמו גניבה של Venus בתכלס Shocking Blue בכלל גנבו מהשיר הזה.

Neil Young & Crazy Horse - Oh Susannah

The Black Keys w/John Fogerty - The Weight
בפסטיבל קוצ'אלה האחרון ניגנו הבלאק קיז יחד עם ג'ון פוגרטי שיר יחדיו. זה נשמע כמו רגע היסטורי, ובכל מקרה שורף בלב.

The Black Keys w/John Fogerty - The Weight

Cursive - Drunken Birds
האלבום של קורסיב מתחילת השנה, הוא עדין אחד האלבומים שאני מקשיב להם יותר. בקליפ המוזר לשיר המצויין הזה, יש שחקן ויש אחד שרוצה לראות להיות שחקן. נראה לי שזה קצת על זה שלפעמים לרצות להגיע למשהו, יכול להיות מאד מתסכל, ואז כשאתה כבר זוכה לממש את השאיפות, זה כבר לא חלום, זו מציאות שיגרתית, והמאמץ המחייב לא תמיד מתגמל.

Cursive - Drunken Birds


Here We Go Magic - How Do I Know
אני אוהב את הלהקה הזו, אני אוהב את השיר הזה. את הקליפ פחות, אבל יש בו משהו מעניין.. משהו כמו איי-בוי שעשו פעם ארץ נהדרת, רק שזה פה איי-וויף. קצת כמו סוזי סופרייז

Here We Go Magic - How Do I Know

Kanye West / Ruth Hogben - Lost in the World
קליפ חדש של הבמאי רות' הוגבן לסינגל מתוך האלבום המופתי של קניה ווסט My Beautiful Dark Twisted Fantasy. מזכיר לנו שיש גאונים בעולם הזה, גם כיום.




Kanye West / Ruth Hogben - Lost in the World


Tennis - My Better Self
באוירת פופ אינדי. הקשבתי לשיר הזה יותר מידי פעמים בשביל להגיד שהוא אולי לא מספיק מרגש או איכותי. אז כנראה בכל זאת יש בו משהו. והקול המתוק הזה, שמזכיר לי את הסאנדייז, והקראנבריז וכל הקולות הנשיים המתוקים האלה..שזה משכר.

Tennis - My Better Self


The Only Ones - Someone Who Cares
ולסיום שיר וינטאג' שהמליץ עליו יובל קאולי. מהאליפויות של השירים. אני לא יודע למה זה לא בקלאסיקות. כל-כך מתבקש.

The Only Ones - Someone Who Cares



שתהיה לכם פרימיום של שבת , ותזכרו
החיים יפים והטורטים פרימיום

פוסטים אחרונים וממש שווים !