לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 18 במאי 2012

נבדק ונמצא פרימיום - כמעט חופשה


פתיחה
אתם מכירים את זה שאתם כמעט רוצים להתפטר. שאתם כבר מתפוצצים. אז אם זה קורה לכם, כנראה שזה הזמן לקחת חופשה. אוטוטו יתחיל החופש הגדול, שהיא אם כל החופשות. אחרי חופשה של שבוע בחו"ל הכל כבר נראה לגמריי אחרת. אני אנסה את זה בקיץ, ואספר לכם חוויות. אני מכיר גם כמה אנשים שנוסעים לפסטיבל פרימוורה שבברצלונה. אני לא יודע עד כמה אני מקנא, אבל זו נשמעת כמו חוויה מדהימה. אבל עד אז ננסה לעשות חיים כאן בארץ האינטרנט שלנו:

Feist - Cicadas and Gulls
אני לא יודע איך לא חשבו על זה קודם. לשלב ברייקדאנס עם פולק. יצאה לה הברקה גאונית, לפייסט, או לבמאי של הקליפ. מגניב.

Feist - Cicadas and Gulls


Exitmusic - Passage
מייק בוגן מתלהב מהאלבום הזה, הבכורה של הצמד שבו הזמרת היא השחקנית אלקסה פלדינו (לאחרונה ב Boarwalk Empire) זה קנדי ומעניין.
Exitmusic - Passage


מנקה פטפונים
[תודה ליאיר יונה] רועי ברנלד מספר שזו מכונה שמקרצפת את התקליט בחומר שממיס את הבוץ בתוך החריצים ואז משתמשת בשואב אבק ממש ממש חזזק לשאוב את זה החוצה, כשלוקחים תקליט בן עשרים שנה ומעבירים אותו בדבר כזה ההבדל בהאזנה הוא יותר ממהותי. נראה לי משהו שחנות פטפונים יכולה לעשות ממנו כסף אם היא תגבה על השירות מחיר לפי יחידה. וזה דבר שאפשר לצפות בו כמו במכונת כביסה שעושה סחיטה:



לעוף
אם אתה מתכוננים לטוס לחו"ל הקיץ לאיזה פסטיבל פרימוורה, אז אל תעשו את זה ככה. כשמתכוונים לעוף על משהו זה כנראה הולך ככה. וזה די מפחיד (ואני מתכוון לחלק השני של הקליפ ולא לתחרות מר עור) [קישור]

Neil Young & Crazy Horse: Jesus' Chariot
עוד שיר מתוך האלבום הקאברים של אמריקנות קלאסיות של ניל יאנג, שיצא בקרוב.
Neil Young & Crazy Horse: Jesus' Chariot

תום יורק סימטרי
באופן תיאורטי אנשים סימטרים אמורים להיות מוצלחים יותר מבחינה גנטית. זה קצת חלק ממגמה עולמית של השבחת הגזע האנושי. כבר דובר על זה רבות על כך שבמלחמת העולם השניה המנהיגים של הטובים היו צ'רצ'יל ורוזוולט שלכל שאחד מהם היה אלכוהליסט ומעשן כבד, והשני חולה בתסמונת שיתוק ילדים. וביחד הם ניצחו את המנהיג הרשע שהיה חף מכל חולשות אנוש נורמליות, והיה סתם מטורף. אז...גם תום יורק לא סימטרי, וזה לא מפריע לו להיות מוכשר, אולי אפילו להיפך. אבל כיוון שיש היום פוטושופ, אז זה די מתבקש לבדוק איך זה יוצא, אילו הוא כן היה סימטרי:

תום יורק סימטרי (ובעוד גירסאות מצחיקות הרבה יותר)

יום הולדת לרוברט פריפ
די נמאס לי לחגוג ימי קבורה של מתים. אני מעדיף לחגוג ימי הולדת של מוסיקאים חיים, למשל של רוברט פריפ, הגיטריסט, הגאון של  שחגג השבוע יומהולדת, וגם של דיויד ביירן, שאתם בוודאי מכירים, וגם של ג'ונתן ריצ'מן - כולם חגגו יום הולדת השבוע. אם נולד לכם בן השבוע, אז יש סיכוי שיש לו נטיות מוזיקליות . ותודה לנמרוד שמצא את הפנינה הזאת:

Robert Fripp - Frippertronics Demonstration '79


יום הולדת לג'ונתן ריצ'מן
וכאמור יש גם לג'ונתן ריצ'מן יומהולדת. אם אתם לא יודעים מיהו אז גלי גונן ערכה כאן פודקאסט שאפשר לומר עליו שהוא  כבר כמעט קאלט על ג'ונתן ריצ'מן. אחד הפודקאסטים הכי טובים ששמעתי בחיים שלי. סיפורו של טרובדור יהודי אנגלי שהתחיל כמנהיג להקת פרוטו-פאנק:




בנזין - 30
שלושים שנה לאלבום הבכורה של בנזין. אלבום שיצא בשנות השמונים אבל נשמע כמו אלבום של שנות השיבעים. הקשבתי לשיר הזה ביום שישי שעבר לפני השנ"צ וכמו נבואה שהגשימה את עצמה: התעוררתי באיחור, והייתי צריך למהר לקחת את הילד למסיבת יום הולדת מהגן, שהתחילה בחמש, ואיחרתי גם בחצי שעה לקחת את הילד השני מהצופים.
כשהשיר הזה יצא הייתי נער, ואני זוכר אותו כהימנון השעות המתות. השעות האלה של השיעמון, של הבזבוז זמן, של השינה הלא מסודרת וללא תכלית. עכשיו לעומת זאת החיים שלי היום הם נס קפה מגורען. ואין לי רגע זמן.
בנזין - תני לי סיבה

מוטורהאד מפרקים חדר בבית מלון
אפרופו חופשות, בתי מלון וסבנטיז : בזמן האחרון אני באיזה רטרו לסבנטיז. כנראה בהשפעת תנועת הרטרו הכללית שהיא כיום חלק מתרבות ההיפסטרים. כך או כך אני נמשך לעניין ומקשיב ליותר רוק סבנטיז. להיות להקת הארד-רוק זה אמר לגדל שיער וכמובן להרוס חדרים בבתי מלון. למה ? מה זאת אומרת ? כי ככה צריך ! זה חלק מהעבודה [קישור].

וז'הו
החיים יפים והמוסיקה פרימיום

פוסטים אחרונים וממש שווים !