לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 11 במאי 2008

כשגבר מתבכיין

כידוע לכם אני חולה ב- 'גהקת חובקת', (ראו הפוסט הקודם), ובזמן שאני חולה אני במצב צבירה אחר לגמריי מבחינה מוסיקלית, ומבחינת מצב רוח כללי, לכן הפוסט הזה מתאים במיוחד למצבי הנוכחי:

יכול להיות שמצאתי לנמרוד מטאפס טאפס את אלבום השנה. אני כבר מנסה להשיג את האלבום הזה זמן מה, אולם בינתיים הצלחתי רק להשיג שני קטעים שלו ב-MP3, וגם לשמוע במייספיס, נשמע כי האלבום שווה קניה. אני משער שכל אוהבי פורטיסהאד יאהבו גם אותו. קוראים להם SUNSET, זה פרוייקט חדש של בילי ביירדס, אחד מעמודי התווך של להקת SOUND TEAM, שפעלה באוסטין טקסס, והתפרקה לא מזמן. גם להם יש מוסיקה שאני מעריך שנמרוד יאהב, או שהוא כבר מכיר מזמן, הנה העמוד שלהם במייספייס - אני אהבתי מאד, אפילו מאד מאד.

אני לא מתיימר להכיר את בילי ביירדס, למען האמת בד"כ לא כל-כך איכפת לי מי בדיוק האישיות שמאחורי היצירה. גם דמותי המשתקפת מתוך בלוג זה אינה בדיוק דמותי האמיתית למרות שאיני מסתיר יותר מידי. חוץ מאישתי כל מי שמכיר אותי במציאות החמיא לי על הכתיבה והתפלא באותה נשימה. דווקא את האישיות המורכבת שלי הם מכירים ('מורכבת' זה מילה מחמיאה, אני יודע, אבל זה הבלוג שלי).

אני בטוח שאם נמרוד ישמע את SUNSET ויאהב, הוא יכול לכתוב ביקורת מוסיקלית הרבה יותר מוצלחת. אני אומר את זה בלי רגשי נחיתות חלילה, פשוט יש לו את זה, וזה כיף לקרוא. אני רק התחייבתי להביא לכאן את הדברים הכי טובים במוסיקה, ועד כמה שאני יודע, מי שמבקר כאן לא מת על ביקורות מוסיקליות ממילא, אלא דווקא מעוניין בהגיגים וקצת הומור עצמי, על חשבוני כמובן.

לגבי SUNSET הקו המוסיקלי הפסיכודלי ברור. למי שאוהב דברים יותר קלילים יש מחר (הצהרתי כאן מזמן שכל יום יהיה פה משהו אחר: פעם מתוק, פעם חמוץ, פעם מלוח , פעם מר...).
את השיר הזה שמעתי כבר עשרות פעמים והוא לא נמאס, ויש לו גם שם שקל להזדהות איתו: 'לב מתאונן של גבר', או בתרגום חופשי: 'כשלגבר כואב הלב' או סתם 'כשהגבר מתבכיין' (וזה כידוע לכל הנשים אף פעם לא קורה, כי אנחנו כאלה קשוחים... אולי קצת כשאנחנו חולים).


Man's Heart Complaint








אחרי מחקר קצר גיליתי שאני מכיר די מזמן שיר מאד יפה של SOUND TEAM שנקרא No More Birthdays, ההנאה מובטחת. למעשה כל מי שאוהב אותו יכול להיות חבר שלי:

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

רק עכשיו, כשחזרתי לארץ התפניתי לקרוא את הפוסט במלואו ולהגיב - אז קודם כל, תודה על כל הקרדיט! תגובות כאלו הם מה שגורם לי להמשיך ולכתוב גם שבאר התגובות באתר יבשה. tאת sunset שמעתי לפני כחודש על רגל אחת ולא התלהבתי - אבל אחרי ההאזנה עכשיו אני מתחיל לחשוב שאולי פספסתי משהו - כנראה שאצטרך לתת לאלבום עוד הזדמנות.

Unknown אמר/ה...

ואת Sound Team אתה מכיר?
אם אתה מכיר אולי תכתוב עליהם פוסט, כי אני לא מתמצא באלבומים שלהם. ממה ששמעתי במיי-ספייס הם שנמעים לי טובים מאד, וגם בכיון המוזיקלי שלך


פוסטים אחרונים וממש שווים !