לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 3 באפריל 2011

רובי רוברטסון - חדש !


אלבום חדש לרובי רוברטסון שנעשה בשיתוף עם אריק קלפטון אחרי הפסקה של 13 שנים - להאזנה חופשית. בעיקר בלוזים, אלא מה? אריק קלפטון היה מעורב באלבום מהשלבים המוקדמים של היצירה של השירים. משתתפים גם הגיטריסטים של רייג' אגיינסט דה משין ושל ניין אינצ' ניילס. אני אוהב את רוברטסון גם אם הוא לא עושה משהו מבריק. פשוט אוהב אותו. אין כאן חדשנות גדולה, והגאוניות של רובי רוברטסון כפי שהופיע באלבום הבכורה שלו עם Somewhere Down The Crazy River לא חוזרת על עצמה. אבל יש כאן הפקה עשירה, העיבודים של הגיטרות, קולות הרקע הכל נורא טוב. השמות של השירים והמילים נורא Old Fashion, שירים כמו: The Right Mistake וכאלה. אני מאד אוהב את השיר When The Night was Young, כל שאר האלבום לא בשביל כל אחד. אפילו אני, נהנייתי להיפגש שוב, לפגישה קצרה, אבל לא נראה לי שאני אחזור לזה. לשיר הזה הקשבתי איזה 20 פעמים:

Robbie Robertson - When The Night was Young

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !