לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 30 באפריל 2011

נבדק ונמצא פרימיום: עוד באירופה



פתיחה- 
זה אמנם בלוג מוסיקה וגם די אסקפיסטי, אבל הרי יש כאן מידי פעם התבטאויות בנושאים, שנקרא להם: כלליים. כי פשוט הבטן מתכווצת וכבר לא יכולה להכיל: אני לא מבין מה תעמולת השמאל שמשודרת בארץ נהדרת, ואשר מתנוססת על גבי כל עיתון רענן של ידיעות אחורנות והארץ, מהלכת עלינו אימים בנושא ההכרזה על מדינה פלשתינאית. מה בדיוק מפחיד אותם? שהפלשתינאים יכריזו על מדינה, ואז מה? הרי זה מה שהם קיוו לו. מה בדיוק הבעיה פה ?


פתיחה 2
אתמול התחתנו הנסיך ויליאם עם הדוכסית קייט, והרבה מאד שאלות עולות אצל כל אדם בר דעת בעקבות אירוע שכזה. הטוויטר היה מלא בהערות אגב, בסגנון: "אברהם גרנט גם במוזמנים?" וגם: "הבעיה שאצל הבריטים ההלוויות והחתונות נראות אותו הדבר"; וכמובן ההודעה החוזרת על עצמה: "מעניין לי את התחת החתונה הזו". הפייסבוק לעומת זאת הביע את מחאתו בשירים כמו God Save The Queen. בחדשות בארץ דיברו על חשש להפרות סדר. אנחנו לא מבינים מה זה חתונות, רק ביטחון בראש שלנו. מי בדק לכולם את התיקים ? אח"כ שינו נושא ודיברו על האשפה. רק על הכאב שיניים של המלכה הם לא דיברו בתקשורת ה"חיובית" שלנו, אבל אילו ידעו...
ולמה בדיוק החתונה הזו של בית המלוכה הבריטי כל-כך מעניין אותנו? הרי יש עוד כמה בתי מלוכה באירופה: במדינות סקנדינביה במונקו ומי יודע היכן עוד (באמת שאין לי כוח לטרוח ולבדוק בויקיפדיה את הנושא). אז למה דווקא אנגליה ? האם כך תראה ארה"ב אחרי שישחק כוחה הפוליטי עד דק. ישאר איזה צל עמום של שאריות של אימפריה? מקדולנדס וקוקה קולה?
בכל מקרה בכל מה שנוגע למוסיקה, למרות כל אינטרנט הזה, לאנגליה יש עוד המון כח, ובכלל גם כשהמוסיקה באה ממקומות אחרים, היא בדרך-כלל באנגלית, שזו שפה שנולדה באנגליה. אתמול היתה פה סקירת אלבומים שהגיעו בעיקר מארה"ב, והיום להיטים וקליפים, בעיקר מאירופה:

Tahiti 80 - Easy
למעלה, טהיטי 80, להקה צרפתית הפעילה משנת 1993. הקליפ החדש שלהם מתאר בצורה של אותיוית A,B,C משולש רומנטי די נחמד.

Lykke Li - Sadness is a Blessing
קליפ חדש לליקה לי. כיוון שאין לה קול אדיר כמו של אדל היא לא מצליחה להגיע לקהלים כל-כך גדולים, למרות שהאלבום האחרון שלה היה כבר יותר מעובד מאי-פעם. בכל זאת יש בו שירים כמו Sadness is a Blessing שהוא שיר יפה שגם משאיר אותה כמנה אישית. הקליפ הזה נראה כמו סצינה מסרט. כמעט קליפ השבוע.



Icona Pop - Still Don't Know
שיר חדש של צמד שבדי שהדליק אותי

Still Don't Know by IconaPop

Polarsets  - Sunshine Eyes
סוף-סוף להקה מאנגליה, וגם חדשה, מניוקאסל (אם זה אומר לכם משהו), עם צליל פופ-אינדי מפזז.


THE CHASE - I Like U
יש כאן שמחה מוגזמת בקליפ הזה, ובאופן חיובי. מאד עושה לי טובה


Holy Ghost! - Wait & See
קצת קשה להאמין אבל אמריקאים היו גם כן פעם, בעצם, קולניה בריטית. רק בשביל ההשוואה אז קבלו שיר חדש לקראת אלבום של צמד ניו-יורקי. אם זה לא צליל ניו-יורקי אז אני לא יודע מה כן?





Jargon Ft. Tinie Tempah - Disappoint You
הקליפ הזה משוגע לגמריי, ומציג את אנגליה כמו שהיא באמת, ולא כמו שמלכת אנגליה היתה, אולי רוצה.



Napoleon In Rags - Empty Promises
בכל זאת עוד מאנגליה. משהו שמשתלב עם הצליל של אקו והבנימן. בסופו של דבר לא הייתי בהופעה. היתה התלבטות גדולה. אני לא ממעריצי הלהקה. אני מתלהב מאד מצליל הגיטרות מיוחד והמעולה, פחות מהשירים.


Hooray For Earth – True Loves


Manchester Orchestra - Simple Math
יש מי שהגדיר את הקליפ הזה כקליפ השבוע שלו. יש כאן סיפור. לכו עליו



שתהיה לכם פרימיום של שבתתת !!!

פוסטים אחרונים וממש שווים !